Pobierz:
Karta zgłoszeniowa
Na zgłoszenie w konkursie składają się karta zgłoszenowa + prezentacja projektu. Dokumenty nalezy przygotować w pdf i przesłać na adres konkursu muzeumwidzialne@nimoz.pl
________________________________ Wybrane informacje
KATEGORIE KONKURSOWE I DATY WDROŻENIA PROJEKTÓW
Kategoria A - identyfikacja muzeum
(ocenie podlegają wdrożone identyfikacje wizualne muzeów: logo, system informacji wewnątrz i na zewnątrz muzeum, w tym oznakowanie wystaw stałych, projekty druków firmowych, informacyjnych, materiałów edukacyjnych etc.)
Identyfikacja powinna zostać wdrożona w okresie 2 października 2017 roku (zakończenie naboru zgłoszeń poprzedniej edycji Przeglądu) do 30 września 2019 roku.
Kategoria B - identyfikacja wystaw czasowych
(ocenie podlegają opracowane przez muzeum na potrzeby wystaw czasowych systemy identyfikacji wizualnej m.in.: projekty plakatów, folderów, tablic informacyjnych w przestrzeni wystawienniczej etc.)
Identyfikacja powinna zostać wdrożona w okresie 2 października 2017 roku (zakończenie naboru zgłoszeń poprzedniej edycji Przeglądu) do 30 września 2019 roku.
Kategoria C - wydawnictwa książkowe
(ocenie podlega projekt graficzny i jakość wydania pozycji książkowych)
Książka powinna trafić do rąk czytelników w okresie 2 października 2017 roku (zakończenie naboru zgłoszeń poprzedniej edycji Przeglądu) do 30 września 2019 roku.
Kategoria D - grafika strony internetowej
(ocenie podlega projekt graficzny i funkcjonalność strony internetowej muzeum)
Uruchomienie strony internetowej powinno nastąpić w okresie 2 października 2017 roku (zakończenie naboru zgłoszeń poprzedniej edycji Przeglądu) do 30 września 2019 roku.
Kategoria E - kampanie promocyjno-marketingowe
(ocenie podlegają zrealizowane przez muzeum kampanie promocyjno-marketingowe, których celem jest promocja muzeum, wystaw, projektów edukacyjnych (stałych lub czasowych).
Przeprowadzenie kampanii powinno nastąpić w okresie 2 października 2017 roku (zakończenie naboru zgłoszeń poprzedniej edycji Przeglądu) do 30 września 2019 roku lub jej zakończenie powinno nastąpić do 30 września 2019 roku. .
Kategoria F – zarządzanie profilami społecznościowymi
(ocenie podlega strategia i zarządzanie profilami społecznościowymi muzeum)
Ocenie podlega sposób realizowanej polityki informacyjnej i budowania wizerunku za pośrednictwem mediów społecznościowych w przedziale czasu 2 października 2017 roku (zakończenie naboru zgłoszeń poprzedniej edycji Przeglądu) do 30 września 2019 roku.
W konkursie mogą uczestniczyć: muzea, studia graficzne wdrożonych przez muzea projektów, agencje reklamowe, indywidualni graficy. Każdy uczestnik Przeglądu może zgłosić dowolną liczbę projektów w każdej z kategorii.
Komplet dokumentacji zgłoszeniowej obejmuje:
wypełnioną kartę zgłoszeniową
prezentację projektu (format pdf)
w przypadku kategorii C obowiązuje przesłanie zgłaszanej publikacji na adres organizatora.
Sposób i układ prezentacji zgłaszanego projektu, z zastrzeżeniem wymogów określonych w niniejszym regulaminie, pozostaje do decyzji zgłaszającego. Prezentacja nie może przekraczać 35 MB.