MUZEUM WIDZIALNE

Baza kontaktów osób/działów promocji, marketingu muzeów

Z wypowiedzi uczestników ogranizowanych przez nas szkoleń i spotkań podsumowujących kolejne edycje Przeglądu Muzeum Widzialne jednoznacznie wynikało, że ich wielkim walorem jest możliwość poznania osób, które na co dzień zajmują się działalnością promocyjną i marketingową w muzeach.

Dla ułatwienia tych kontaktów, podejmujemy próbę zbudowania ogólnie dostępnej bazy działów promocji i marketingu muzeów. Udostępnimy ją na naszej stronie. Jesteśmy przekonani, że baza pomoże w tworzeniu sieci kontaktów, skłoni do wymiany doświadczeń między Państwem oraz, na co na szczególnie liczymy, przyczyni się do zainicjowania wspólnych, międzymuzelnych inicjatyw, a także jeszcze większego otwarcia się muzeów na odbiorców, zaistnienie w świadomości i przestrzeni publicznej. 

Zapraszamy do przesyłania danych do bazy!

BAZA

COOKIES

Korzystając z serwisu internetowego Muzeum Widzialne wyrażasz zgodę na używanie plików cookie. Pliki cookie możesz zablokować za pomocą opcji dostępnych w przeglądarce internetowej.
Polityka prywatności